A vállalat egy része továbbra is ASUS néven fut tovább, tehát az ASUS brand és a termékek nem tűnnek el a piacról, azaz továbbra is lesz ASUS alaplap, notebook, okostelefon és más egyéb multimédiás termék a boltok polcain. Az újonnan alakult Pegatron Technology Corp. foglalkozik a megbízásos PC-s termékek gyártásával a külső cégek számára, míg a Unihan Technology Corp. folytatja a perifériák és a nem PC-vel kapcsolatos gyártást.
Az elmúlt évben az ASUS összesen 59 millió alaplapot szállított, ebből 13 milliót saját márkanév alatt, 46 milliót pedig a partnerek számára. Ezzel szemben a Foxconn összessítve 45 milliót szállított, tehát 14 millióval kevesebbet, mint az ASUS. A legfőképp OEM piacon erős Foxconn legfőbb riválisa a szintén OEM partnerek gyártási igényeit kielégítő Pegatron lesz, míg a végfelhasználói szektorban az ASUS visszacsúszik az ECS, Gigabyte és MSI mögé.
Az ASUS lépése nem meglepő, 2007-ben a vezetőség bejelentette ezirányú terveit, ám az idei év mindenképpen kritikus lesz az ASUS és a Foxconn számára egyaránt.