Nem hiába fektetett be annyit a lézernyomtatók fejlesztésébe és marketingjébe a koreai cég. Az IDC piackutató eredményere alapozva a Samsung az A4-es globális lézernyomtató piac 27,3%-át szerezte meg 2009. harmadik negyedévében, így egymást követő két negyedévben is vezeti azt. A cég az A4-es monokróm multifunkciós lézernyomtatók terén (Mono LMFP) 26,5%-kal áll az élen, és ebben az alkategóriában Észak-Amerika kivételével minden régióban vezető pozícióban van: Európában 29,3%, a Független Államok Közösségében 26,5%, Kínában 20,1%, Délkelet-Ázsiában 34,1%, Latin-Amerikában 34,6%, Közép-Keleten és Afrikában 40,6% piaci részesedéssel bír.
Az A4-es színes multifunkciós lézernyomtatók terén Európában 36%-kal, Dél-Kelet Ázsiában 32,6%-al vezet, globális részesedése pedig 31,3%-ra nőtt. Az A4-es lézernyomtatók és multifunkciós nyomtatók piacán jelenléte 2009 harmadik negyedévére 15,3%-ról 20,5%-ra emelkedett, a magyar multifunkciós lézernyomtatók piacán 41,7%-kal vezet, a teljes hazai lézernyomtató piacon pedig 37,7 % a Samsung készülékek aránya.
Az IDC 2010-re a digitális nyomtatás üzletágaban 18,8%-os növekedést jósol, amely arány 2013-ig évi 12%-al is emelkedhet majd. Szakítva a hagyományos felfogással, a Samsung nem csupán irodákba, de otthoni készülékként is ajánlja a lézernyomtatókat, mivel kompakt személyi lézernyomtatókat is forgalomba hoz.
A nagy ütemű növekedést maga a Samsung nagyrészt innovációs képességeinek és a kompakt személyi lézernyomtatók piacán szerzett vezető pozíciójának köszönheti, de úgy véli, hogy sokat segített stratégiai kapcsolata a Microsoft-tal és az EMC-vel.
A Samsung 2010-ben is kiegyensúlyozott növekedési stratégiát követ: személyi lézernyomatók széles választékát mutatja be év elején, és nagysebességű nyomtatókat is fejleszt irodai felhasználásra.