Miközben a Hewlett-Packard korábban csúnyán befürdött a WebOS-szel a mobil eszközein, addig úgy tűnik, hogy az LG számára jövedelmező lett a rendszer, amit átvett. Az erre épülő okostelevízióiból a gyártó már egymilliót tudott eladni. A reményeik szerint ezt a számot már 2015 első felére 10 millióra tudják majd emelni.
A sokak által halottnak hitt WebOS az LG okostévés platformjának jelenti az alapját, amelyben a bekapcsolás után a legutóbbi appok és tartalmak között tudunk válogatni, de a hang-és gesztusvezérlés is a rendelkezésünkre áll.
Június végére az LG több mint 150 országban akarja árulni a Smart+ televízióit. Az egymilliós mérföldkövet hatalmas sikernek tartják cégen belül, ugyanis mindössze három hónap alatt sikerült elérniük, ez pedig a tévépiacon remek eredménynek számít. A jövőben ahelyett, hogy egyre több funkcióval újítanának, azt tervezik, hogy az egyszerűségre koncentrálnak a WebOS-ben.