Az NPD Group legutóbbi felmérése alapján egyre több ember ismeri a különféle viselhető eszközöket, ennek ellenére még mindig nem kerültek be teljes egészében a köztudatba az okosórák és az okosszemüvegek. A megkérdezettek 52 százaléka ismerte az effajta kütyüket.
Az 52 százalékot tovább bontva egyelőre csak a harmaduk lenne hajlandó ilyesmit vásárolni. Az összes résztvevő 36 százaléka hallott már okosóráról, de csupán a 23 százalékukat mozgatja meg az elképzelés a vásárlás szintjéig. Leginkább telefonálni akarunk ilyet, illetve zenét hallgatni, mint kiderült. Ennek ellenére a legtöbben nagynak és otrombának tartják a jelenlegi okosórákat, a törékeny kijelző és a gyenge akku miatt pedig még a maximálisan megszabott 300 dollárt sem szívesen fizetnék ki értük.
Az okosszemüvegeket a résztvevők 29 százaléka ismerte, és összesen 20 százalék venne, telefonálni, böngészni és fotózni. A fitneszes kiegészítőket minden harmadik ember ismerte, és 28 százalékot érdekelne valami effajta eszköz. Az NPD szerint ezzel a 330 millió dollárra értékelt viselhető kütyük piaca felnőtté vált.