Amikor az ember nagyon akar valamit, keserves tud lenni a várakozás. Nagyjából hasonló cipőben járnak azok is, akik a megjelenés környékén máris VR-headsetet vennének maguknak, ráadásul a legújabb hírek szerint komoly problémák merültek fel az Oculus és a HTC háza táján is. A Riftet előrendelőkkel például e-mailben közölték, hogy bizonytalan idei szünetel a kiszállítás, ami még hétfőn kezdődött meg.
A gyártó azzal indokolta a késést, hogy váratlan alkatrész hiány lépett fel. Konkrét információkat egyelőre nem is tudtak adni, viszont azt igérték, április 12-től kezdve mindenkit értesítenek rendelésének frissített státuszáról. A pórul járt Oculus Rift előrendelőket állítólag ingyenes kiszállítássál kompenzálják majd.
Szintén idegtépő pillanatokat éltek át azok, akik április 1-jén vásárolták volna meg a HTC Vive headsetet. Feldolgozási hiba miatt a rendszer folyton elutasította hitelkártyájukat, vagy visszadobta őket a főoldalra, törölve a rendelést. Beszámolók szerint a telefonos ügyfélszolgálat ugyan segítőkész volt, de akár egy óráig is eltartott az ügyintézés. A HTC elnézést kért a hibáért, és kijelentette, ez semmiben nem befolyásolja az április 5-én esedékes megjelenést.