A vállalat most megmagyarázta, miért döntött így.
A cég megvizsgálta a statisztikákat és megállapították, hogy az elmúlt években a visszavitt hibás kártyák 90%-át a vásárlás napjától számított hatvan napon belül cseréltették ki. Ebből pedig az következik, hogy a számok szerint a vásárlók kevesebb, mint 10%-át érinti kellemetlenül a változtatás. Ha viszont túl hosszú ideig vállalja a garanciát az ATI, az csak felesleges költségeket jelent, hiszen a kártyák értéke napról napra csökken, annyi idő alatt számtalan új generációt dobnak piacra, az alkatrészek biztosítása is teljesen felesleges.
A másik ok pedig az volt, hogy az ATI egyszerűen ki akart hátrálni a garanciális harcokból és inkább a technológiai fejlesztésre helyezné a hangsúlyt. A cég több partnere is a garanciális feltételeivel verseng. Mostanra egyre nagyobb divattá válik az élettartam garancia alkalmazása. Teljesen mindegy hát, hogy az ATI milyen állást foglal a kérdésben, ha a partnerei ilyen feltételekkel csalogatják a vásárlókat.
Az ATI megmagyarázza új garanciális feltételeit
Hirdetés
Hirdetés