Hollywood és a mozik egyértelműen azt sulykolják, hogy a nem 3D-s filmnézés már nem tartalmaz semmilyen élményt, és tény, hogy más az, amikor egy fegyver csöve valóban ránk mered, vagy ott ülünk a szállingózó hópelyhekben. Ugyanakkor a Sony szerint a 3D-nek messze nincs akkora jelentősége, mint ahogyan azt a filmipar szeretné beállítani. Minderről Fergal Gara, a Sony Entertainment UK feje beszélt az Eurogamernek, de ő sem az ingujjából rángatta elő ezt a megállapítást. Megszavaztatták ugyanis a vásárlóikat a témában, akiktől döntő többségben azt a választ kapták, hogy nem fontos a 3D.
Fontos azonban megjegyezni, hogy itt elsősorban játékos szempontból történt a megkérdezés, ahol a technológia valóban nem túl elterjedt. Ugyanakkor Gara szerint más területeken is igaz ez a megállapítás és főleg a szemüveg az, amit nem kedvelnek az emberek. A Sony embere szerint az otthoni szórakozást egyébként sem lehet összehasonlítani a mozizással, hiszen utóbbinál leülnek a nézők és egy helyre bámulnak, míg odahaza csöröghet a telefon, kopoghatnak az ajtón, bőghet a gyerek, ilyenkor pedig a szemüveg csak útban van. Mindettől függetlenül a Sony komoly lehetőségeket lát a 3D-ben, de inkább a szemüveg nélküli lehetőségeket kutatják.