A Panasonic három év után először örülhetett nyereségnek. A márciusban véget ért pénzügyi évük volt az első, amelyben már teljes mértékben lemondtak a plazmatévékről és a fogyasztóknak szánt okostelefonokról. Ezután a japán cég 120,4 milliárd jenes profitnak örülhetett, szemben az egy évvel korábbi 754 milliárdos veszteséggel.
A Lumix fényképezők, ToughPad tabletek és Viera tévék mellett igazi veszteségforrásként voltak jelen a plazmatévék, illetve az sem segített, hogy például a Sonyval ellentétben a mobilpiacon világszinten jelentéktelen volt a Panasonic.
Azzal, hogy a Panasonic teljesen átrendezte a stratégiáját, úgy tűnik, megtalálta azokat a piacokat, ahol igazán sikeres lehet. Az otthoni felszerelések és autós eszközök mellett a jövőben autókba épített mobil technológia és viselhető eszközök terén is komoly újításokat terveznek. A japánok arra számítanak, hogy az amerikai és az európai gazdaság helyreállása után a következő évben még nagyobb lesz a nyereségük.