Európában mára teljesen megszokott dologgá vált az online bevásárlás, már Magyarországon is egyre több régióban nyújtják a nagy áruházláncok ezt a szolgáltatást. Az Egyesült Államokban a hatalmas távolságok miatt sokáig viszont csak álom volt, hogy futár hozza ki a párizsit, a toalettpapírt és cipeljen fel a vásárlónak hat karton ásványvizet a negyedik emeletre, a Walmartnak köszönhetően azonban hamarosan megváltozhat a helyzet.
A bolthálózat az Uber és a Lyft közreműködésével indítja be a házhoz szállítást, egyelőre Denver és Phoenix városokban kezdik meg a tesztelését. Miután a vásárló interneten keresztül leadta megrendelését, a Walmart alkalmazottja összekészíti a kért árucikkeket, majd értesítést küld egy szabad sofőrnek, aki felkapja és kiviszi a csomagot.
A megrendelő így nem közvetlenül az Uber- vagy Lyft sofőrnek fizet a kiszállításért, hanem a Walmartnak, jelen állás szerint 7 és 10 dollár közötti összeget. A partneri viszonnyal nyilván mind a két fél nyerhet, a legtöbb országban komoly nyomás alatt álló alkalmi fuvarozók számára ez egy újabb lehetőséget jelenthet a túlélésre.