Az egyelőre a Yahoo, de néhány hónapon belül jó eséllyel a Verizon kezébe kerülő Tumblr ma megkezdte a hirdetések megjelenítését felhasználók blogjaiban. A reklámok alapértelmezett beállítások mellett kérdés nélkül megjelennek, azonban a felhasználók manuálisan kikapcsolhatják azokat a blogjaikban.
A Tumblr tájékoztatása szerint a következő lépésben egy partnerprogramot fog elindítani, amely keretében a felhasználók részesedést kapnak majd a blogjaikban megjelenített hirdetések által generált bevételből. Ez nem lesz automatikus, külön kell majd csatlakozni a programhoz, és minden bizonnyal lesznek tartalmakkal kapcsolatos kikötések. A részleteken még dolgoznak az illetékesek, egyelőre csak a bevételmegosztásos szisztéma puszta kidolgozását jelentette be a Tumblr.
A Tumblr még 2013-ban került a Yahoo birtokába, a Marissa Mayer által vezetett cég 1,1 milliárd dollárt fizetett a szolgáltatásért. A kérdéses összegből a vállalat nemrég csendben leírt 230 millió dollárt veszteségként.
(Forrás: The Verge | Nyitókép: Josh James)