A Honda új reklámja nem a Microsoft módján agresszív, hanem a megdöbbenés erejét a nézőre zúdítva, mondhatjuk, hogy elképesztő. A japán autógyártó közel 700 autóból csinált LED-es képernyőt.
Több mint félezer Honda Insightot állítottak egy meredek töltésre, rácsszerű elrendezésben. Az Insight egyébként a Honda legújabb hibrid járműve, amely bár tisztán elektromos üzemre nem képes, különlegessége az alacsonynak tekinthető belépőára, ami körülbrlül 4,5-5 millió forint.
A rácsalakzatban leparkolt autók fényszóróit használva olyan LED-es képernyőt alkotott meg a Wieden+Kennedy Amsterdam, amelyben minden pixel egy-egy autó.
Miután a Nap lement, a lámpák a "This Little Light of Mine" című dallamra kezdenek el ki-és bekapcsolni, kísérve a dalt, és olyan látványt nyújtva; hogy nem hinnénk, hogyan készült. Videó: