Robert Kondrk, az iTunes feje állítólag már januárban több lemezkiadó vezetőjével találkozott azért, hogy rávegye őket arra, hogy az Apple zeneáruházába exkluzív anyagokat juttassanak el. Olyat szeretnének, mint amilyen Beyoncé albuma is volt decemberben. Ezzel a Spotify, a Pandora és a YouTube ellen indulnának harcba, kompenzálva az egyébként lassuló eladásaikat.
2013-ban a streamszolgáltatók miatt a digitális zeneeladások 1,34 milliárdos darabszámról 1,24 milliárdosra csökkentek. Ennek ellenére van esély felpörgetni az üzletet, ugyanis az Apple-nél exkluzív módon beszerezhető tavalyi Beyoncé-albumot mindössze egy hét alatt egymillióan vitték el.
Ezt a sikert meglovagolva szeretné az Apple rávenni a lemezkiadókat, hogy exkluzív albumokat adjanak ki az iTunes áruházába. Az sem zavarná állítólag a cupertinói céget, ha máshol is kaphatóak lennének az albumok, csak ne kerüljenek fel a streamelős oldalakra.