Néhány nappal ezelőtt már beszámoltunk a sajnálatos tényről, hogy a finn Remedy által fejlesztett Quantum Break számítógépes változata katasztrofális állapotban vált elérhetővé a Windows Áruházban. Az egyébként kiváló játék még a felsőkategóriás hardvereken is rosszul fut, és ezért csak kisebb részben okolható az, hogy univerzális alkalmazásról (UWP) van szó.
A Remedy fórumán most elérhetővé vált egy részletes beszámoló, amely szerint a fejlesztői csapat nagy erőkkel dolgozik a Quantum Break megjavításán, a PC-s változat mellett a konzolos kiadáson is sokat reszelnek majd az elkövetkező hetekben. Sajnos rossz hírrel is szolgált a vállalat: a Quantum Break számítógépes kiadása semmilyen úton-módon sem fogja támogatni a több GPU-s renderelést (SLI, CrossFire, DX12 multi-adapter), ehhez ugyanis jelentős változtatásokat kellene eszközölni a játékmotorban.
A Windows 10-es változathoz hamarosan érkező frissítések fontosabb újdonságai:
- kijavítanak egy jelentős kerekítési hibát, amely szabotálja a képkockák egyenletes renderelését;
- dolgoznak a játék általános teljesítményének és stabilitásának javításán;
- a Windows 10 májusi kumulatív frissítése után kikapcsolható lesz a V-Sync, támogatottá válik az NVIDIA G-Sync és AMD FreeSync;
- beteszik "Kilépés" opciót a főmenübe.
(Forrás: Windows Central, Remedy)