A folyamatosan változó üzleti környezetben, a verseny és az intenzív digitalizáció miatt a vállalatoknak gyorsan és hatékonyan kell alkalmazkodni. Egyes innovációk jelentős források (mind anyagi, mind időbeli) bevonását igénylik és bonyolult a bevezetésük. A dokumentumok kezelése mindig fejfájást okoz az irodai dolgozóknak. Első pillantásra semmi több mint apró kellemetlenség. Valójában azonban egy nagyon is komoly probléma, amely jelentős anyagi kiadással jár.
Egy kis statisztika: egy átlagos 50 főt foglalkoztató külföldi vállalatnál kiderült évente 480 (!) órát "költenek" arra, hogy szövegeket papírról, szkennelt vagy fotózott dokumentumokból újra gépeljenek. Pénzben kifejezve ez legalább 8000 euró. 8000 euró szükségtelenül kiadott pénz, ami elkerülhető lenne.
A másik általános probléma a PDF dokumentumokkal végzett munka. Emlékezz csak vissza, mennyi időbe telt legutóbb a PDF állományokból kinyerni, megszerkeszteni átalakítani vagy kimásolni információt? És elégedett voltál az eredménnyel? Az utóbbi kérdésre a válasz valószínűleg "nem". Ne csodálkozz, hogy az irodai dolgozók 2/3-a is nehézségekbe ütközik a PDF állományokkal végzett munka során, tehát nem vagy egyedül.
Függetlenül a cég méretétől vagy az iparágtól, ezek a problémák általánosak csaknem minden szervezetnél. Van azonban egy megoldás, amellyel az összes fentebb említett probléma elintézhető - amely nem más, mint a nemrég megjelent és jól ismert ABBYY FineReader 14.0 változata. Az új FineReader lehetővé teszi a papír alapú, szkennelt, vagy PDF dokumentumokkal végzett munkát az alábbiak szerint:
1. Dolgozz PDF állományokkal mintha csak WORD állományok lennének. Szerkesztheted a szöveget és képet, adhatsz lapot hozzá, vagy törölhetsz ill. áthelyezheted azokat a PDF dokumentumokban.
2. Konvertálj szkennelt vagy nyomtatott dokumentumokat és PDF állományokat bármely szerkeszthető formátumba - Word, Excel, PowerPoint, stb. Így gyorsan megtalálhatod, kimásolhatod, szerkesztheted a szövegben lévő információt, táblázatot, vagy képeket.
3. Hasonlíts össze eltérő formátumú megállapodásokat és szerződéseket - pl. egy szkennelt másolatot PDF-et vagy akár nyomtatott megállapodást. A program felismeri a szöveget, megtalálja az eltéréseket és kiemeli a lényegi változtatásokat.
Ilyen sokrétűség mellett nem lesz szükséged további segéd szoftverek megvásárlására a dokumentumokkal végzett feladatokhoz. Így óvja a FineReader 14 a cég költségvetését, és igen jó a megtérülése.
Tekintsd meg közelebbről a számokat!
Átlagosan, egy 50 főt foglalkoztató szervezetnél 8 hónap alatt megtérül az ABBYY FineReader beszerzése és a megtérülési ráta két év alatt eléri a 210%-ot. Szükségtelen külön kiemelni, hogy ez egy sikeres középtávú befektetés. A FineReader lehetőséget biztosít az irodai dolgozók hatékonyságának növelésére ezzel a teljes üzletmenet hatékonyságát is növelve.
Töltsd le a FineReader próbaverzióját és kezdd el fejleszteni üzleti folyamataidat és javítsad a megtérülési rátádat!