A Philips bemutatta legújabb LCD TV-jét, amelynek legfőbb különlegessége, hogy 21:9-es képaránnyal bír. Ezzel a tulajdonságával a világ első olyan televíziója lett, amely egy mozivászon nyújtotta élményt képes visszaadni, és a gyártó ezt is szeretné kihangsúlyozni.
A 21:9-es képarány már a periférikus látást is megköveteli, és a Philips-kampány szerint igazi moziérzetet ad, mintha mi is aktív részesei lennénk a filmnek. Ez az élmény azonban eddig otthon nem volt átélhető, ugyanis a 16:9-es képarány mellett nem érezhetjük így magunkat, még letterboxos megoldás mellett sem.
A Philips viszont csodálatos moziélményt ígér legújabb terméke reklámjaként, ami immáron bármelyik otthonban átélhető lesz az új LCD-TV-vel.
A gyártó Ambilight technológiájának hála a nem éppen ilyen arányokra termett filmek is úgy nyúlnak, hogy élvezhetőek legyenek. Ami azonban a legfurcsább, hogy a Philips nem vitte ki új készülékét az idei CES-re.
Ennek ellenére Németországban, Belgiumban, Franciaországban és Nagy-Britanniában már idén tavasszal kaphatóak lesznek az új panelek. A Philips egy teljes weboldalnyi bemutatót is ígér január 29-re, árakról azonban nem esett szó.