A 2015-ös IDF-en derült ki, hogy az Intel és a Razer összeálltak egy közös feladat erejéig. Ennek során együtt fejlesztenek ki egy VR-es kamerát, ami RealSense technológiát használ.
Az új kamerát kevés, de fontos felhasználónak tervezik, vagyis fejlesztőknek és videósoknak. Az eszköz legjobb tulajdonsága az, hogy el tudja távolítani a hátteret.
Így akik játékokat streamelnek, azok felvehetik magukat, majd digitálisan állíthatnak be hátteret, például a játékmenetet.
Természetesen a technológiát nem csak a játékiparban lehet hasznosítani, ráadásul azt ígérik, hogy egy ilyen kamera teljesen feleslegessé teszi majd a zöld hátterek használatát.
A kamera méltó lesz a RealSense-hez, ezért 3D-s tárgyakat is be tud majd szkennelni. Ennek hála a fejlesztők 3D-s modelleket is használhatnak a termékeikben vagy játékaikban.
A Razer rákapcsolása érthető, hiszen egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az OSVR headsetre. Ha kellően nagy támogatást kap a termék, akkor sikere is hamarabb lesz a VR-tartalmak miatt.