A TikTok tartalomgyártói eddig csak közvetett módon juthattak bevételhez, de akik ennél többre vágynak, hamarosan árulhatják is a rajongóiknak a maguk által tervezett termékeket, mindezt pedig a Teespring integrációjának lehet majd megköszönni. Felhasználók egy csoportjával már tesztelik is az újítást, ezernyi tartalomgyártó állt össze a céggel, és próbálja már most eladni a termékeit a követőinek. A saját termékek közvetlenül a TikTokon jelennek majd meg, és az alkalmazáson belülről lehet őket megvásárolni.
Azt egyelőre pontosítják, hogy mely tartalomgyártók jogosultak elérni az új lehetőséget, illetve, hogy a termékek pontosan hol jelenjenek meg. A végső cél az, hogy teljes vásárlási élményt nyújtsanak a TikTokon belül. A végső cél az, hogy az app felületébe teljesen belesimuljon a piactér-felület, tehát ha rágerjed valaki a kedvenc TikTokkerének fején díszelgő sapkára, akkor egyetlen koppintás után már szórhassa érte a szülei pénzét.
A privát bétához most 7000 amerikai tiktok-felhasználó fér hozzá, és egyelőre főként szokásos rajongói merch-cuccokat lehet elérni, tehát pólókat, sapkákat és bögréket, de persze a cél az, hogy ennél sokkal szélesebb legyen a termékkör. A teljes integrációt szeptemberben hajtják végre, de egyelőre várólista lesz a funkció használatához.