Ha megnyitottad ma a Facebookot vagy a Twittert, szinte biztos, hogy az öt első poszt közül valamelyik egy márkáé volt, és csak egyetlen szó állt benne, jellemzően valami olyan, ami kapcsolódik a márka tevékenységéhez. Elsőre úgy tűnhet, mintha valaki összekeverte volna a keresőt és a posztolás beviteli mezőjét, de a magyarázat ennél egy kicsit összetettebb.
A BuzzFeed News még szeptember 2-án írta meg, hogy miután az Amtrak kitweetelte, hogy "vonatok", a létező összes közösségi médiás szeme felcsillant, és elárasztották az oldalakat az egyszavas posztok.
A The Washington Post a "hírek" szót választotta, az Amazon Prime Video a "gyűrűk"-et találta leginkább alkalmasnak (meglovagolva, hogy most épp A Gyűrűk Ura: A hatalom gyűrűi termeli szépen a bevételt), Biden elnök oldalán a "demokrácia", a Minecraftnál a "kockák" jelent meg.
A trend most hozzánk is eljutott, a mai napon több magyar oldal is vad posztolásba kezdett. Van még néhány órája mindenkinek, mielőtt az egész elhal.
Mi csak annyit fűznénk még hozzá: PC.