Amióta a mesterséges intelligencia a tech ipar legújabb szent gráljává nőtte ki magát, nem telik el úgy nap, hogy valamelyik nagy cég ne mutatna be valami új fejlesztést, ami ezt a technológiát használja. Ezek között vannak tényleg hasznos dolgok, de olyan "innovációk" is, amik inkább csak a marketinges szakemberek fejében tűnhettek jó ötletnek.
Egyelőre nem tudjuk, hogy melyik kategóriába soroljuk a Google legújabb termékét, a Daily Listent (amit magyarul talán a napi hallgatnivalóként hívhatunk). Az alkalmazás a Google keresések, valamint a személyre szabott Google Discover alapján szedi majd össze és gyártja le minden nap a nekünk készülő podcast epizódot.
Az egykor Google Feed névre hallható Google Discover egy napi hírfolyam, amit évek óta elérhetnek a felhasználók. Ez az érdeklődési köreinknek megfelelőlen ajánl híreket - ebből kiidnulva fogja a cég mesterséges intelligenciája legyártani számunkra azt a legfeljebb 5 perces epizódot, mely szerinte kizárólag releváns híreket tartalmaz majd.
Az új részeket minden nap megkapjuk majd a Google Listen alkalmazásban. A tesztelés hamarosan elkezdődik, és egyelőre csak limitált mennyiségű ember férhet majd hozzá az Egyesült Államokban. A cég azt is elárulta, hogy induláskor kizárólag angol nyelvű podcastek előállítására lesz képes az applikáció.