Sok más autómárkához hasonlóan a Teslának is van saját shopja, ahol mindenféle kiegészítőt vásárolhatunk az elektromos járművekhez a fali töltőtől a sártálcákon át a tetőcsomagtartókig.
A kínálatból természetesen a hagyományos gyűjtői tárgyak (pl. bögre, póló, játékautók) sem hiányoznak, melyek sora most egy egészen kreatív tétellel, egy Cybertruck-formájú síppal bővült. A simán csak Cyberwhistle-nek hívott csecsebecse eladásait pedig nem más, mint a cégalapító Elon Musk tolta meg a Twitteren.
A milliárdos több posztot is megejtett az új termékről, a hírekbe viszont az kívánkozik leginkább, amelyikben az Apple néhány hónapja bemutatott 8000 forintos törlőkendőjét cikizte.
"Ne pazarold a pénzed arra a buta Apple törlőkendőre, inkább vedd meg a mi sípunkat!"
- írja a milliárdos, elegánsan kihagyva, hogy a funkciójához képest a Tesla-síp sem olcsó mulatság, hiszen 50 dollárt, vagyis nagyjából 16 ezer forintot kérnek érte.
Don’t waste your money on that silly Apple Cloth, buy our whistle instead!
— Elon Musk (@elonmusk) December 1, 2021
Pontosabban fogalmazva csak kértek érte, cikkünk írásakor ugyanis már ki is fogyott a készlet, a rajongókat tehát nem riasztotta el a magabiztos árazás. A termékleírás szerint a Cyberwhistle szerencsés (?) megrendelői egy limitált, prémium termék tulajdonosaivá váltak, amely orvosi minőségű rozsdamentes acélból készült, a sokoldalúság érdekében pedig még egy "integrált rögzítő funkciót" is kapott.
Elon Musk nem először szúr oda a cupertinóiaknak. A legemlékezetesebb megszólalása még 2015-ben történt, amikor úgy fogalmazott, hogy ő csak Tesla-temetőnek hívja a pletykák szerint saját elektromos autón dolgozó almás céget, mivel annyi kirúgott Tesla-alkalmazott végzi ott.