Hirdetés

Egyre többet költünk appokra



|

A legutóbbi karácsonykor 12,3 százalékkal többet, 196 millió dollárt költöttünk el appokra.

Hirdetés

A Sensor Tower adatai alapján 2017 karácsonyának első napján 196 millió dollárt költöttünk el appokra, in-app vásárlások és előfizetések formájában. Ezt az összeget az Apple App Store-ban és a Google Play Áruházban költöttük el, és bár a kínai adatokat Android-fronton nem vették figyelembe, még így is 12,3 százalékkal nőtt a költekezés 2016 ugyanezen időszakához képest. 

Hirdetés

Az App Annie korábban arról tájékoztatott, hogy a harmadik negyedévben 17 milliárd dolláros rekord-árbevételnek örülhetett a piac, a letöltések pedig 26 milliárdos darabszámmal szintén rekordot döntöttek. A rekordok hátterében többek között az áll, hogy a fejlődő piacokon egyre többen mobiloznak. 

Miközben a legtöbb pénzt játékokra költöttük a legutóbbi karácsonykor, a többi appra költött pénz mennyisége nagyobb ütemben nő. December 25-én 66 százalékkal többet költöttünk sima appokra, mint korábban, és 5,2 százalékkal többet a játékokra. Így az árbevételek 38 és 158 millió dolláron alakultak. 

A szórakoztatásra termett appok árbevétele éves szinten 98 százalékkal emelkedett, összesen 9,5 millió dollárra. A húzóerő a Netflix és az HBO Now. 

A fejlesztők igyekeznek minél több pénzt magukhoz csábítani, ezért a megújuló tartalmakat már általában előfizetéses modell formájában biztosítják.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.