Az Apple termékei világszerte nagyon népszerűek (mostanában egyedül Kínában és Indiában nem), ráadásul minden korcsoportban. Van azonban egy korosztály, amely nem tud leszakadni az iPhone-okról, legalábbis ezt mutatja a Piper Jaffray legutóbbi kutatása.
A szakértő cég legutóbbi vizsgálata azt mutatja, hogy a megkérdezett amerikai fiatalok 83 százalékának iPhone készüléke van idén tavasszal. 86 százalékuk megtartja a jelenlegi készülékét, vagy legközelebb Apple mobilra vált. Ezek a mutatók éves szinten 1 és 2 százalékos emelkedést jeleznek, és mivel tavaly is nőttek, ezért elmondható, hogy az amerikai fiatalok egyre jobban megőrülnek az iPhone-okért.
Mindez érdekes képet fest, hiszen mostanában az Apple iPhone-eladások terén nem igazán remekelt, még Amerikában sem.
A felmérés ugyanakkor rámutatott, hogy a Z generáció és a többi generáció egyre nagyobb arányban hord okosórát. Az amerikai fiatalok 27 százalékának van már ilyenje, pedig ősszel a mutató még csak 21 százalékon állt. Természetesen az Apple Watch a legnépszerűbb, a megkérdezettek 20 százalékának van ilyen. Az átlagéletkoruk 16,3 év.
A vizsgálatok alapján a fiatalok kedvence a Snapchat, de a legtöbbet az Instagramot használják. A Facebookot és a Twittert nem annyira szeretik.