Befutottak a viselhető eszközök globális eladásainak első negyedéves adatai, amelyek azt mutatják, hogy a Samsung megelőzte a Fitbitet.
A Gear S3 segítségével a Samsung a globális eladások 12,8 százalékát biztosította be január és március között. A Fitbit 12,2 százalékon áll, és főleg a fitneszes karkötőiről ismert.
A Gear S3 népszerűsége mögött többek között a dedikált GPS és a hosszú üzemidő áll. A Frontier LTE-képes, a Classic nem, de mindkettő Tizent futtat.
A szektor királya továbbra is az Apple maradt. Az Apple Watch az eladások 53 százalékát tette ki.
Ami a tényleges szállításokat illeti, az Apple 16, a Xiaomi 15,5, a Fitbit 12,3 százalékos részesedést szerzett a globális piacon, január és március között.
Egyelőre korai lenne ítéletet mondani a viselhető eszközök kategóriája fölött, de az látszik, hogy az Apple egyelőre biztosította az uralmát.