Az okostelefonok és a tabletek előretörése nem csak a hardvergyártók és a PC-s iparág számára okoz fejtörtést. A hirdetésekkel foglalkozó cégek is gondban vannak az átalakulóban lévő felhasználói szokások miatt, és ide lehet sorolni bizony még a Google-t is.
A webóriás a jobb bevételek és a magasabb kattintási arány elérése érdekében úgy döntött, újfajta mobilos hirdetésekkel próbálkozik, amelyek talán csábítóbban hatnak majd ránk. Ezúttal a termékeket listázó hirdetések frissülnek, és a jövőben már vízszintesen lesznek görgethetőek. Ezzel értelemszerűen az érintőképernyő lehetőségeit igyekeznek kihasználni, még több ajánlatot egy oldalra zsúfolva.
Azért, hogy biztosan ne tévesszük el az akciós Angry Birds figurákat, a jövőben jóval nagyobb fotókkal és címekkel jelennek meg a hirdetések, így még egy kisebb okostelefonon is biztosan kiverik a szemünket a plüssök és társaik, ha a Google-lel keresgélünk valamit.