Tavaly tavasszal került a piacra a Huawei P8 Lite okostelefonja, és a jelek szerint több, mint népszerű.
Ez lett a gyártó első készüléke, amely nemzetközileg sikeresebb, mint Kínában. A Huawei igyekezete így kifizetődőnek bizonyult, ugyanis a P8 Lite-ból a megjelenése óta több mint 10 millió fogyott.
Ha a P8-cal együtt nézzük, akkor a széria még sikeresebb, a két eszközből együtt 16 milliót vittek haza az emberek 9 hónap alatt.
A Huawei nagyon erősen kezdte a 2016-os évet, ugyanis csak januárban több mint 12 millió okostelefont adott el - ez éves szinten 93 százalékos emelkedést jelent; ráadásul zsinórban a negyedik hónap volt ez, amikor a gyártó több mint 10 millió készüléket adott el.
A Huawei egyre nagyobb és ismertebb gyártó a világban, emiatt az érdeklődés is fokozódik a termékei iránt.
Mindehhez nem csak az járult hozzá, hogy tavaly 108 millió készüléket adtak el, hanem az is, hogy a Nexus 6P-vel az abszolút csúcskategóriában is alkottak egy remek eszközt.
Az idei évben még többet hallunk majd a Huaweiről. Ehhez nem is kell sokat várni, a barcelonai MWC után ugyanis egyenesen négy P9-es okostelefont mutat majd be a cég.