A Facebook felhasználóinak valószínűleg már feltűnt, hogy nagyon sok apróhirdetéses csoport található a közösségi szolgáltatásban, a cég szerint olyan 450 millió felhasználó hirdetett vagy vásárolt már ezeken keresztül. A nyilvánvaló lehetőséget kihasználva Zuckerberg cége most bejelentette, hogy formális apróhirdetéses funkciót indít.
A beépített piactér első körben csak Android és iOS mobileszközökről lesz elérhető, a webes felületen az elkövetkező hónapokban jelenik meg a funkció. A Facebook csak a kereslet és a kínálat összekötését végzi majd, így az eladóknak és a vevőknek kell kitalálniuk a megtekintéssel, kipróbálással, szállítással, fizetéssel kapcsolatos részleteket. A szolgáltatás csak a 18+ éves felhasználóknál jelenik majd meg.
Egyelőre nem világos, hogy a közösségi portál magyar kiadásában mikor válhat elérhetővé a piactér. Ezen a héten első körben az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Ausztráliában, Új-Zélandon kapcsolják majd be az illetékesek.
(Forrás: The Verge | Nyitókép: The 50th Year St John the Divine)