A szolgáltatást elsőként a San Francisco-i öböl térségében nyújtja, de ezt kiterjeszti még ebben az évben más nagyvárosokra is, így New Yorkban és Chicagóban is meg fog jelenni. A McDonald’s ezt a lehetőséget a WayPort Wi-Fi szolgáltató céggel társulva biztosítja, akik szállodákban és repülőtereken építették ki elérési pontjaikat elsősorban az üzleti felhasználók igényeire alapozva.
Az USA legnagyobb gyorséttermi hálózata, amely forgalmának jelentős visszaesésével kínlódik, két órás internethasználatért nem egészen 5 dollárt kér majd, de tervezik az internetelérés bónuszként történő értékesítését is pl. egy BigMac menü mellé. Egyes szakértők szkeptikusak a program eredményét illetően, miután az USA-ban a McDonald’s jellegzetesen az alsóbb társadalmi rétegek körében népszerű, ahol nem igazán jellemző a laptopok és az egyéb internet-képes eszközök mindennapos használata.