A március eleji kísérleti bevezetést követően a Google bejelentette, hogy a tegnapi napon elindult éles üzemben a közösségi szolgáltatása, így a világ nagyobb oldalain immár elérhetőek a +1 gombok. A korai bevezető partnercégek között olyan nagy látogatottságú oldalakat találunk, mint a Mashable, a Huffington Post, a Reuters, a Washington Post, a TechCrunch és a Bloomberg, illetve a Google hamarosan az Android Market, a Termékkereső és a YouTube szolgáltatásánál is bevezeti a közösségi ajánlást.
A megoldás hasonló ahhoz, amit anno a Digg alkalmazott elsőként, és amelyet a Facebook mondhatni újra feltalált. Segítségével a felhasználók tartalmakat ajánlhatnak, ismerőseik, barátaik és az egész világ számára. Legyen szó akár egy termékről, egy filmről, egy cikkről vagy egy mozgóképről. A funkció a keresőcég bejelentése szerint egyelőre a Google névjegyalbumokban található személyekre érvényesíthető, azaz az ajánlások csak zárt közösségben működnek.