A Coolbrands program során a hazánkban forgalmazott és használt fogyasztói márkák közül egy független szakértőkből álló Szakmai Bizottság választotta ki azokat a különleges márkákat, amelyek leginkább azonosíthatóak a "cool" életérzéssel. A program keretében a közönség és a zsűri közös szavazatai alapján a Nokia lett a legcoolabb technológiai termék.
A zsűri döntése alapján a státuszt végső soron azok a márkák nyerhették el, amelyeket egyfajta varázslat övez. Varázslat, amely a külvilágban azt az érzetet kelti, hogy az adott márkák fogyasztója kifinomult érzékű és stílusos.
A cool márka jellemzően divatos, innovatív, eredeti, autentikus és egyedülálló, a cool márka trendi, friss és izgalmas. Rendkívül erős a fogyasztókban a cool márka iránti birtoklási vágy, ez egyfajta önkifejezési eszköz számukra. Egy cool brand alapvetően nem a fősodorba tartozó tömegmárka, hanem olyan termék vagy szolgáltatás, amely tulajdonosát különlegessé, egyedivé teszi mások és önmaga szemében.
Nokia, a cool márka
Hirdetés
Hirdetés