A Swatch összefogott a szintén svájci Tissot SA-val, az amerikai Fossil óragyárral, valamint a finn Suunto Oy céggel, hogy közös erővel elkészítsenek egy olyan órát, amely képes fogadni az MSN Direct hírszolgálat előfizetett üzeneteit. Az óra tulajdonosai fogadhatnak üzeneteket, értesülhetnek a legfrissebb hírekről, kaphatnak időjárás-jelentést, emlékeztetőt a találkozóikról, és bármilyen más kiválasztott információt. A SPOT az FM rádiósáv egy kis tartományát használja az információ szállítására. A Microsoft az első SPOT órákat, és az MSN Direct szolgáltatását a Las Vegas-i Fogyasztói Elektronikai Bemutatón mutatta be az év elején - hónapokkal később mint ahogyan azt a cég eredetileg tervezte. A fejlesztő cég tovább figyeli a nemzetközi piacait, de a jövő év előtt nem tervezi a szolgáltatás nemzetközi kiterjesztését, amelyre a cég nyilatkozata szerint már több ezren előfizettek.
A Swatch Paparazzi modellje négy színben lesz kapható, és 145 dolláros áron kerül majd forgalomba. Az óra az interneten keresztül, és 40 amerikai és kanadai Swatch márkaboltban vásárolható majd meg.