Az Intel piaci megközelítése alapvető változáson megy keresztül, amely az Intel® Centrino® mobil technológia platform kifejlesztésével vette kezdetét. A cég a tavalyi évben platformmodellen alapuló belső struktúraváltást hajtott végre, amelynek eredményeképpen négy piaci szegmensre fókuszál, amelyek a következők: mobil technológia, digitális otthon, vállalati megoldások és egészségügy.
Az új márkanévrendszer bevezetésével, amely olyan elnevezéseket foglal magába, mint például az Intel Viiv technológia, a cég egyszerűsíti és egységesíti termékei és platformjai jellemző vonásait annak érdekében, hogy jobban tudja közvetíteni a fontos termékjellemzőket és értékeket a felhasználók felé. Többek között új logót kap az Intel Viiv és az Intel Centrino mobil technológia is. Az egyes processzorok, lapkakészletek, alaplapok és más Intel technológiák márkajelzései is új stílust öltenek. Minden egyes terméklogó magába foglalja majd az új Intel logót.
A változtatások nem csak a jól ismert, 1991 óta használatos Intel Inside logót, hanem az eredeti, az „e” betűt lentebb csúsztatva tartalmazó Intel logót is érintik, amelyet a Szilícium Völgy két meghatározó alakja, Robert Noyce és Gordon Moore 37 évvel ezelőtt, "integrált elektronikai" (integrated electronics; Intel) vállalatuk megalapításakor alkotott. Ezzel egy időben a szlogen is változik: Intel. Leap ahead
"Az Intel küldetése, hogy mindig megtalálja a következő lépést, azaz újítson a technológia, oktatás, szociális felelősség, gyártás és minden más téren, és hogy folyamatosan új lehetőségek után kutasson. Az Intel technológiái arra hivatottak, hogy megkönnyítsék, színesebbé és jobbá tegyék az emberek életét.", mondta Eric Kim alelnök, a cég Értékesítési és Marketing Csoportjának ügyvezető igazgatója.