A cég szóvivője, Tom Hopkins elmondta, pénteken jutott a tudomásukra, hogy néhány ügyfelük olyan levelet kapott, melyet mintha a Worldnet postázott volna. A levél, melynek tárgysorában a számlázási adatok sürgős egyeztetését kérik, az ügyfeleket egy hamis webhelyre irányítják, ahol hitelkártya információkat kérnek tőlük. Hopkins elmondta, azóta e-mailben figyelmeztették előfizetőiket erre az „adathalász” (phishing) akcióra, amely az utóbbi időben az internetes csalók egyik egyre népszerűbb módszere. A szóvivő elmondta, hogy az AT&T soha nem kér úgy személyes előfizetői adatokat, hogy egy e-mailben megküldött linkre kell kattintani, hanem a Worldnet biztonságos előfizetői weboldalára irányítja őket, ahol saját azonosítójukkal és jelszavukkal kell bejelentkezniük. Hopkins konkrét részleteket nem árult el, mondván nem kíván ötletekkel szolgálni a jövőbeni csalóknak.
Az AT&T e-mailes csalásra figyelmeztet
Hirdetés
Hirdetés