A Yahoo és az AOL egyesüléséről már évek óta beszélnek a piaci megfigyelők, ugyanakkor mindeddig nem következett be a várt üzleti lépés. A hírek most újra felerősödtek, miután a Yahoo és az AOL ügyvezetőit, Marissa Mayert és Tim Armstrongot egymással látták italozni késő este egy technológiai konferencián.
Bár mindkét cég számára előnyös lehetne az AOL megvétele, és Armstrong igyekszik az üzletet tető alá hozni, Marissa Mayer szerint az egyesülés kicsi, érdektelen, nem inspiráló és a múltba tekintő lenne. A véleményét annak ellenére is tartja, hogy az AOL tulajdonában lévő Huffington Post havi 79 milliós olvasótáborral rendelkezik.
Marissa Mayer eddigi döntései többségében jónak bizonyultak a céggel kapcsolatban, 2012 óta ugyanis megduplázták a részvényáraikat, illetve az Alibabába való korai befektetésük hamarosan megtérülni látszik, 10-15 milliárd dollár formájában. Az összeget a hirdetőhálózatuk újraélesztésére is költhetik, de az AOL is bőven kitelne belőle.