A Facebook egy ideje el szeretné érni, hogy az emberek még jobban az oldalán keresztül értesüljenek a hírekről. Ehhez a felhasználókon túl a kiadókat is el akarja csábítani.
Úgy tűnik jól haladnak, ugyanis a Recode jelentése szerint a The Washington Post meglepő módon úgy döntött, hogy ezentúl a cikkeinek a 100 százalékot a Facebookon jelenteti majd meg.
A cikkek az egyelőre nem mindenki számára hozzáférhető Instant Articles formában jelennek meg.
A kiadók eddig azért idegenkedtek a Facebook megoldásától, mert az rossz esetben teljesen elveszi tőlük az irányítást a pénzügyi és a szerkesztői oldalon egyaránt.
A Facebook a híreket gyorsabban szeretné eljuttatni az emberekhez, mint bármi más a világon.
A The Washington Post az első, amely teljesen beállt a közösségi cég mögé. Mindez hatalmas közönséget ígér a lapnak, és gyors híreket a közönségnek. A The Washington Post egyébként az Apple News szolgáltatásban is aktív szereplő akar lenni.