A Strategy Analytics adatai alapján az idei év első három hónapjában az eddiginél 250 százalékkal több okosórát szállítottak le. A Samsung egészen pontosan 500 000 darabot tudott, amivel a rohamtempóban terjeszkedő piacnak a 70 százalékát uralja. A dél-koreaiak számára még jobb hír, hogy ezek a statisztikák csak az első negyedévre vonatkoznak, így nem tartalmazzák a Gear 2, a Gear 2 Neo és a Gear Fit eladásai adatait sem.
Az adatok egyébként a kereskedők által megrendelt eszközökre vonatkoznak, nem a tényleges eladásokra. Ennek ellenére így is remek értékekről van szó, elvégre egy bolt sem rendel be feleslegesen készletet, emellett pedig jó hír a Samsungnak, hogy az összkép neki kedvez. Hiába jelennek meg továbbá újabb és újabb szereplők, a Samsung marketinggépezete ellen nagyon nehéz dolguk lesz.
Bár többek között a Sonynak is van most okosórája, úgy néz ki, ezekre az emberek nem vevők. A helyzeten talán változtat majd a Google Android Wear operációs rendszere, amivel elsőként az LG G Watch robban be, majd jön az HTC, a Motorola és a Samsung is. Szintén a levegőben van az iWatch kérdése: vajon csak mítosz az egész, vagy az Apple hamarosan a feje tetejére állítja az ágazatot? Vagy mindezt a Motorola húzza meg? Amit eddig mutattak, az kivételesnek tűnik, ráadásul azt mondják, a jelenlegi kínálat minden egyes darabja egy ócskaság.
Fotó: Android Authority