A Facebook és a Google ilyen sorrendben állítólag 3 és 4 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatait visszautasított Snapchat alapítója bejelentette, hogy jelentős stratégiaváltást hajt végre a vállalata. A jövőben új termékekkel fog előállni, ennek szellemében még a céget átkeresztelte Snapchat, Inc.-ről Snap, Inc. névre.
Ennél érdekesebb, hogy rögtön bemutatta a vállalatának második termékét is, ráadásul szoftver helyett egy kütyüről van szó. A Spectacles egy hipszter napszemüveg, amely érdekességét a jobboldali lencséje mellé beépített kamerája adja, természetesen széles látószögű (115°) felvételek készíthetőek az egységgel. A keret szimmetrikus kialakítása érdekében a LED-es visszajelzőfény a másik lencséhez kerül, ez tájékoztatja a külvilágot az aktív videorögzítésről.
A Spectacles szemüveggel 10 másodperces videók rögzíthetőek, a szemüveg Bluetooth-on vagy Wi-Fi-n küldi át a felhasználó mobiljára a mozgógépeket. A 129 dolláros (~35 ezer forintos) napszemüveg háromféle színösszeállításban - fekete, zöldeskék, korall - kerül majd piacra a közeljövőben, a beépített akkuja normál használat esetén egy napot bír ki. Evan Spiegel kihangsúlyozta, hogy egy szórakoztatási célból kitalált kütyüről van szó, teljesen helytelen volna a Google Glass-hoz hasonlítani.
(Forrás: GSMArena, Ars Technica)