Az utóbbi évek talán legérdekesebb, mindennapjaink gyökeres átformálására potenciálisan képes új kütyü egyértelműen a Google Glass. Egyelőre nem tudni, hogy a szemüveg mikor válhat majd széles körben elérhetővé, ám az 1500 dolláros várható ára most már statisztikailag bizonyítható módon sem barátságos a többség számára.
A CouponCodes4u.com portál az utóbbi hetekben összesen 2571 fogyasztó véleményét kérte ki a termékkel kapcsolatban: a válaszadók 61 százaléka alapvetően hajlandó lenne vásárolni egyet, 25 százalék nem biztos benne, csupán 14 százalék mondott határozott nemet. A kütyü iránt kimondottan érdeklődők és nem biztosak 46 százaléka csak 500 dollár alatti áron szerezne be egy Glass-t, 23 százalékuk nem költene rá 1000 dollárnál többet, míg 6 százalék szerint irreleváns az árcédula.
A válaszadók többsége szórakozási célból kívánná beszerezni a szemüveget, 47 százalék szerint az egyszerűbbé tenné a fotózást és videorögzítést, kifejezetten munkára 31 százalék használná a Glass-t. A terméket semmiképp sem megvásárlók 53 százaléka az árat emelte ki elrettentő tényezőként, 34 százalékuk inkább más kütyüre költené a pénzét, míg 13 százalék szégyellné nyilvánosan viselni.