Sokan gondolják azt az Apple-lel kapcsolatban, hogy a cég már csak árnyéka önmagának, képtelen az igazi újításokra, illetve, hogy Steve Jobs nélkül már nincs benne erő. A céggel kapcsolatos visszajelzések, az iPhone 7 iránti kereslet és az Interbrand legújabb elemzése alapján azonban ezekből semmi sem igaz.
Az Interbrand 2016-ban is az Apple-t ítélte a világ legértékesebb márkájának. A márka értéke a szakértők szerint tavalyhoz képest 5 százalékkal nőtt. Ez az érték plusz 11 százalék volt a Google esetében, amelyiket a második helyre sorolta az Interbrand.
A harmadik helyet a Coca-Cola, a negyediket a Microsoft kapta. Ezeket a Toyota, az IBM, a Samsung, az Amazon, a Mercedes-Benz és a GE követik.
Az Interbrand a cégek termékeinek és szolgáltatásainak a pénzügyi teljesítményét, a prémium jellegét és a felhasználókat vonzó erejét is figyelembe veszi.
Érdekesség, hogy a leggyorsabban fejlődő cégek között található a Facebook (48 százalékos növekedéssel), az Amazon, a Lego és a Nissan.